Back to All Events

Møde i Netværk for Kommunikation

Customer Experience Management

Tag ansvar for kundeoplevelsen

I Netværk for Kommunikation, skyder vi 2019 i gang med at stille skarpt på det arbejde, der foregår i fronten med bruger- og kundeoplevelser. Vi får besøg af Ian Wisler-Poulsen, som er Customer Experience Manager ved Tivoliakademiet i Tivoli. Ian har skabt imponerende resultater og hjulpet adskillige virksomheder (både offentlige og private) med at skabe bedre oplevelser og forløb for deres kunder. Ian er desuden forfatter til bl.a. ”Grundbog i Servicedesign”.

På mødet vil Ian fortælle om Tivoliakademiet og lavpraktiske værktøjer, som Tivoli anvender for at skabe bedre oplevelser for gæsterne. Og I får rig mulighed for at spørge ind til, hvad der skal til for, at I selv får succes med CEM? Hvordan det kan være relevant i netop jeres branche og virke? Og hvordan det kan give værdi i arbejdet med at differentiere jeres brand samt de andre konkurrencemæssige fordele, CEM kan give jeres virksomhed.

Later Event: February 5
Møde i Netværk for Byudvikling