09. maj 2018

Place branding – om kommunikation af steder og byer

Netværk for Kommunikation

Kun for medlemmer

Stedet, bydelen, området vi befinder os i, får større og større betydning for vores evne til at tiltrække talent, muligheder og kapital. Derfor bliver branding af specifikke lokaliteter helt centralt. På dette møde i Netværk for Kommunikation får vi besøg af Mensch, der har stået bag nogle af verdens mest succesrige og prisvindende kampagner. Inden for destination marketing og place branding, har bureauet været ansvarlige for alt fra at gøre Billund til Børnenes Hovedstad til den fælles branding af hele Norden. Bureauets markedsføring af Færøerne vandt sidste år prisen for verdens bedste Social Media kampagne og er netop nu nomineret til destination prisen ved World Media Awards.

På mødet vil Partner og Creative Director, Frederik Preisler og kontaktdirektør, Rune Hørslev fortælle om arbejdet med flere af de kendte kampagner. Om strategien, udfordringerne og hvad, der kræves for at trænge igennem i det overfyldte mediebillede. Sammen vil de give deres bud på, hvad der kendetegner fremtidens branding og kommunikation.

Tid:
Kl. 15-17

Sted:
By & Havn
Nordre Toldbod 7
1259 København K

Skriv til os, og adm. direktør Carolina Benjaminsen vil kontakte dig.

Accepter venligst betingelserne! E-mail eller navn mangler at blive udfyldt! E-mailen er ikke gyldig! Beskeden kunne ikke sendes! Tak for din tilmelding! Du vil høre fra os snarest.